Práce a podnikání

Nejzajímavější články o práci a podnikání.

  • 5 PPC metrik, které si zaslouží vaši pozornost
    Sledování základních výkonových metrik a přehledů v rámci služby Google Ads, popřípadě Bing Ads vám pomůže zjistit, nakolik je vaše PPC kampaň úspěšná a zdali se vám vyplácí. PPC platformy nabízejí i možnost si své ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Dlouhy proces s hledanim noveho najemnika
    Tak zhruba sedm mesicu mam tento sklad v nabidce na pronajem i zaroven na prodej. Objevilo se par zajemcu, ale ani jeden nemel solidni finance. Jedno vypadalo jak nejaka zkrachovala firma na opravu letadel. Nedokazali ...
    Zdroj: PodnikanivUSA.com
  • Letní tip na dlouhodobou reklamní strategii
    Už jsem několikrát psal nejen o marži produktů, ale i stanovení PNO v rámci řízení reklamních kanálů. K tomuto tématu se den co den vracím, protože často se svými klienty řeším otázku nízké marže produktů, ...
    Zdroj: Wiener.cz
  • Jak používat nástroj Facebook Dynamic Creative Tool
    Pokud máte spoustu skvělých obrázků a variant reklamy, ale nemáte na testování a následné vyhodnocování dostatek času, nebo nevíte, jak na to, můžete nechat Facebook, ať udělá většinu práce za vás. Na Facebooku totiž máte ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani
    Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampaniS naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutěži. Tentokrát jsme pro oblast contest marketingu ...
    Zdroj: MarketUP.cz
  • Udělejte akční tlačítka ještě atraktivnější
    Kliknout, nebo nekliknout? Tato hamletovská otázka se nabízí každému návštěvníkovi vašich stránek, jakmile uvidí tlačítko s výzvou k akci (CTA). Čím více výzev k akci na stránce máte, tím více času potřebuje uživatel k rozhodnutí. ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Nejlepší e-shop platformy 2019
    Přinášíme vám přehled nejlepších krabicových řešení pro e-shopy. Najdete v něm ryze české, ale i zahraniční platformy, které nabízí pronájem e-shopu a hlavně seznam jejich předností a funkcí, kterými vám ulehčí podnikání s elektronickým ...
    Zdroj: WebhostingCentrum.cz
  • Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody
    Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? Pokud přece ...
    Zdroj: MarketUP.cz
  • Inteligentní reklamy
    Vynález internetu s sebou přinesl nové příležitosti pro inzerenty. Technologie placení za proklik (PPC) nabídla možnost zjistit nové informace o tom, kolik návštěvníků stránek považovalo konkrétní reklamu za dostatečně lákavou, aby na ni klikli. ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerů
    Business snídaně #7 – Proč investovat čas a peníze do influencerůInfluenceři zaujímají ve světě marketingu čím dál významnější roli. Jejich zapojení do reklamních kampaní může být obrovskou výhodou, pokud víte, jak na to. O to ...
    Zdroj: MarketUP.cz
  • Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP
    Nový formát magazínu Gusto díky MarketUPS obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018 jsme díky vyhranému tendru přidali k social ...
    Zdroj: MarketUP.cz
  • Jak vybrat nejefektivnější výzvy k akci
    Pokud používáte Google Ads v obsahové síti pro zvýšení povědomí o vaší značce, je pravděpodobné, že budete chtít tuto návštěvnost směrovat na landing pages (vstupní stránky). Výzva k akci (CTA), kterou si vyberete pro svou ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Proč zapojit YouTube do marketingových aktivit firmy?
    Proč zapojit YouTube do marketingových aktivit firmy?Popularita sledování videí na internetu neustále roste. Nejznámější platforma pro sdílení videí je dlouhodobě YouTube, který nabízí skvělou příležitost, jak propagovat vaši značku. Pokud se zapojením YouTube do marketingových ...
    Zdroj: MarketUP.cz
  • AMI Digital Index: sociální sítě v Čechách se nasytily, Facebook stagnuje, pozici posiluje Instagram
    Zatímco v loňských letech docházelo k trvalému nárůstu využívání největších sociálních sítí, letos poprvé dochází ke stagnaci. V roce 2018 používalo denně sociální sítě celkem 80 % českých uživatelů internetu, v roce 2019 už je ...
    Zdroj: MarketingoveNoviny.cz
  • Hostingové novinky #11
    Květen nám přinesl opět zajímavé novinky na trhu webhostingu a serverů. Pokud Vás zajímá např. kdo chystá v blízké době spuštění nových služeb, připravuje plány na další datacentrum nebo plánuje vývoj vlastního hardwaru, čtete ...
    Zdroj: WebhostingCentrum.cz
  • Jak nastartovat úspěšný blog pro malou firmu
    Psaní blogu patří mezi nejúčinnější marketingové techniky, které dokážou podpořit rozvoj malé firmy. Jde o poměrně jednoduchý, ale účinný segment marketingu sociálních médií, s nízkou vstupní bariérou. Stačí si jen vše řádně naplánovat, nainstalovat CMS ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Jak funguje Celostátní česká služba pro seniory, rozhovor s Matějem Laškem
    Celostátní česká služba pomáhá zařizovat seniorů vše, co potřebují. Stačí se zaregistrovat a nemusíte nikam chodit. Kdykoli budete něco potřebovat, jednoduše zvednete telefon a zavoláte operátorovi, který vám pomůže vše zařídit. O všestranném servisu jsme si povídali s vedoucím ...
    Zdroj: BusinessAnimals.cz
  • Air Bank spouští novou kampaň
    Prostřednictvím série televizních spotů má banka za cíl přiblížit divákům výhody běžného účtu ze tří oblastí: jednoduché a pohodlné placení, dokonalý přehled o penězích a získání více výhod, než kolik účet stojí. Air Bank i ...
    Zdroj: MarketingoveNoviny.cz
  • Jihlavanka ukazuje novou tvář
    Český výrobce kávy, Jihlavanka, přichází s novou komunikační platformou Pauza na pořádné kafe. Navazuje s ní tak na své tradiční téma odměny a poctivé práce. Tentokrát se však soustředí na tu “nepracovní” část. Chce ...
    Zdroj: MarketingoveNoviny.cz
  • Ohlédnutí za dlouholetou spoluprací s Vitanou
    Ohlédnutí za dlouholetou spoluprací s Vitanou Se společností Vitana spolupracuje naše agentura již od roku 2015. A protože je tomu letos přesně 100 let od jejího založení, přinášíme souhrnný článek mapující naše společné kroky.S Vitanou ...
    Zdroj: MarketUP.cz
1 4 5 6 7 8 12