Online marketing

Nejzajímavější články z online marketignu na českém internetu.

  • Případovky, hacky i reklamní faily: Čím nás dostal letošní Content First?
    1. Případová studie: Rockpoint (Milan Zeman) V jedné z prvních přednášek jsme se dozvěděli, jak to vypadá, když se Rockpoint, známá outdoorová značka, rozhodne začít tvořit epický obsah, kterého si všimnou lidé i vyhledávače. Jakmile ...
    Zdroj: eVisions.cz
  • Lepší výkon díky pokročilému střídání inzerátů
    Nastavení způsobu střídání inzerátů může působit jako zdánlivě nedůležitá věc, proto mu velká část uživatelů nevěnuje pozornost. Která možnost dosahuje nejlepších výsledků? Dle statistik využití jednotlivých střídání inzerátů vyplývá, že většina uživatelů ponechává výchozí nastavení ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • Atraktivní kampaně po celý rok
    Připravil jsem pro vás další nášup užitečných nápadů z online marketingu. Tentokrát jsem vypíchnul několik zajímavých témat, na které můžete připravit efektivní kampaně. Věřím, že vás moje tipy minimálně dobře inspirují a podpoří vaše originální ...
    Zdroj: Wiener.cz
  • Nažhavte slovenské feedy a jdeme inzerovat! Google Nákupy jdou na Slovensko
    Od června se splní sen každého Ppcčkaře...je to tak Google Nákupy budou na Slovensku! ...
    Zdroj: Besteto.cz
  • Přepočítejte měnu pohodlně pomocí Mergada
    S přibývajícím počtem zahraničních uživatelů Mergada rostou dotazy na to, <strong>jak jednoduše přepočítat měnu</strong>, kterou uvádí e-shop, na měnu, kterou vyžaduje konkrétní srovnávač. Měnu v Mergadu přepočítáte <strong>dvěma</strong> <strong>způsoby</strong>. Pojďme si je popsat. ...
    Zdroj: Mergado.cz
  • Kafe a marketing s Kateřinou Fišerovou – Včeliště podcast 40
    K prvnímu neformálnímu povídání o marketingu jsme pozvali Kateřinu Fišerovou, CEO SmartEmailing.cz. Ta všem účastníkům pověděla, jak ve firmě dělají marketing, předala jim své zkušenosti a prozradila něco ze zákulisí firmy i ze svého ...
    Zdroj: Včeliště.cz
  • Cílení na konkurenční značky v PPC reklamě
    Cílení na názvy konkurenčních značek bylo ve světě PPC reklamy vždy považováno za kontroverzní téma. Je to zejména proto, že taktika cílení na název konkurenční firmy často končí cenovou válkou, kdy se konkurenti navzájem snaží ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Sreality.cz: Jak nenaletět na podvodné inzeráty
    Několik posledních let se na Sreality.cz snažíme bojovat proti podvodným inzerátům, které se v podobě levných pronájmů v různých lokalitách bohužel objevují. Proto si nyní ukážeme, jak takové inzeráty vypadají a jak jim předcházet. Jak rozpoznat podvodný ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • Marketingové novinky: uživatelé si na Facebooku můžou vymazat data a Apple je nej značka světa
    Přinášíme marketingové novink za minulý týden. Mrkněte na ně. ...
    Zdroj: Besteto.cz
  • Zpřesněte své cílení díky novému cílení Brandlovers (RTB/Sklik)
    V poslední době jsme zaznamenali zvýšený zájem trhu o cílové skupiny slavných světových značek. Tomuto zájmu jsme se rozhodli vyjít naproti a vytvořili jsme v našich programatických kanálech nová cílení, které tyto Zájmy o danou ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • 10 nejsledovanějších českých miss. Kdo je královnou Instagramu?
    Celebrity už dávno pochopily, jak důležitou roli v jejich kariéře hrají sociální média. V případě modelek to platí dvojnásob. Zatímco po mnoha účastnicích, ba dokonce vítězkách soutěže Česká Miss (či Miss České republiky) neštěkne ...
    Zdroj: eVisions.cz
  • Hostingové novinky #10
    Duben nebyl na novinky až tak plodný, ale pár zajímavostí se přece jen ve světě hostingu objevilo. Zvláště zajímavé jsou informace o průběhu modernizace datacentra WEDOS DC1 a rozšíření datacentra VSHostingu ServerPark, ale nepředbíhejme ...
    Zdroj: WebhostingCentrum.cz
  • Politický marketing
    Docela aktuální téma. Předvolební marketing vrcholí a jako marketér si samozřejmě všímám politických kampaní a obecně politických marketingových snah. Z mého pohledu a z pohledu každého zkušeného marketéra z privátního sektoru, vypadají politické strany jako ...
    Zdroj: Affilak.cz
  • PROBIDDING 2019 – Rozhovor s Lucií Hvězdovou, Zboží.cz
    Na konferenci <a href="https://www.mergado.cz/probidding-2019-prinesl-mnoho-inspirace" target="_blank">PROBIDDING 2019</a> jsme se potkali s <strong>Lucií Hvězdovou</strong>, která pracuje jako specialista pro správu kampaní na <a href="https://www.mergado.cz/tema/zbozi-cz" target="_blank">Zboží.cz</a>. Lucie se ve své práci stará také o <strong>bidovací</strong> <strong>nástroje</strong> &ndash; proto ...
    Zdroj: Mergado.cz
  • Program Nekonference 2019: jak to ten den plánujeme?
    Máme pro vás konkrétní časy, kdy se můžete těšit na naše řečníky. Podívejte se na to. ...
    Zdroj: Besteto.cz
  • Eshopista: HR a Employer Branding v e-commerce
    Po pěti letech Eshopista poprvé zavítal do Brna s tématem HR a Employer Branding. Vybrali jsme pro vás to nejzajímavější z akce, kde speakeři hovořili například o tipech pro nábor nových lidí, legislativních pastech pro ...
    Zdroj: Blog.Acomware.cz
  • Které marketingové konference nesmíte v roce 2019 minout – II. část
    Marketing je odvětvím, které si neustále žádá další a další vzdělávání, orientaci v novinkách a získávání zkušeností. Načerpejte novou energii na marketingových konferencích – sepsali jsme pro vás seznam těch nejzajímavějších, které ...
    Zdroj: Včeliště.cz
  • Rozšiřte vaše reklamy v Google Shopping na další platformy Google
    Od 15. července 2019 nabídne Google možnost <strong>zobrazovat</strong> produktové a výlohové <strong>reklamy</strong> ze standardních kampaní na <a href="https://www.youtube.com/" target="_blank">YouTube</a> a v kanálu <a href="https://www.blog.google/products/search/introducing-google-discover/" target="_blank">Objevit od Googlu</a>. ...
    Zdroj: Mergado.cz
  • Mediální plán (mediaplán)
    Mediální plán (mediaplán, anglicky media plan) je dokument, který nejčastěji formou tabulky ukazuje, jaká média mají být použita v komunikační kampani v průběhu času. Mediální plán vychází z komunikačního plánu a celkové komunikační strategie.  Základním ...
    Zdroj: MarketingMind.cz
  • Zařazujte zboží na FAVI podle nového stromu kategorií
    Srovnávač nábytku <a href="https://www.mergado.cz/tema/favi" target="_blank">FAVI</a> představil vlastní <strong>strom</strong> <strong>kategorií</strong>. S jeho pomocí <strong>lépe</strong> <strong>zařadíte</strong> <strong>produkty</strong> <strong>do</strong> <strong>kategorií</strong>. Pokud budete do FAVI posílat správné kategorie, odstraníte tím riziko, že vaše zboží nebude zařazeno do jeho nabídky. ...
    Zdroj: Mergado.cz
1 2 3 4 5 20