Online marketing

Nejzajímavější články z online marketignu na českém internetu.

  • Video: Kopírování entit v Skliku
    S Sklikem můžete pracovat rychleji díky možnosti kopírování kampaní, sestav, reklam a cílení v rámci svého účtu. Stačí vytvořit podobnou kampaň, sestavu nebo přenést celý pečlivě vybraný set nastavených zájmů do jiné sestavy. Je to otázka ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • Jak pracovat na předvánočních a povánočních kampaních – Libor Toporcer, Invelity
    Do studia MergadoTV jsme nedávno pozvali <strong>Libora Toporcera</strong>. Pracuje ve zvolenské agentuře <a href="https://www.invelity.com/" target="_blank">Invelity</a> jako kampaňový stratég. Několik let se věnuje nastavování středně velkých a velkých e-shopů nejen na Slovensku. ...
    Zdroj: Mergado.cz
  • Automatické e-maily, které můžete použít k doručování personalizovaného obsahu
    Rozdílem, který odlišuje úspěšné e-mailingové kampaně od neúspěšných, je personalizace. Pokud jste ve vašich kampaních e-mail marketingu zkoušeli oslovovat odběratele jejich jménem, pravděpodobně jste zjistili, že personalizované e-maily fungují mnohem lépe, mají mnohem vyšší míru ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Vánoční kampaně Seznam.cz promují užitečné Vyhledávání, chytrého rádce Zboží.cz i mobilní telefon jako dárek
    Česká internetová jednička Seznam.cz letos podporuje své služby a produkty v několika vánočně zaměřených kampaních. Seznam.cz Vyhledávání uživatelům nově přináší speciální sváteční obsah, nákupní rádce Zboží.cz upozorňuje díky praktickým funkcím na nejvýhodnější vánoční nákupy a mobilní ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • Jak jsme vyměnili leták za banner s XXX Lutz
    Žijeme v době, ve které jsou uhlíková stopa a enviromentální zátěž buzzwordy, s nimiž operuje celý svět. Teplota planety se zvyšuje, automobilky přecházejí na elektrický pohon, firmy odstupují od PET materiálů a fashion znovu objevuje ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • Jak získáte z Vánoc maximum díky Seznamu
    Oblíbený svátek je za dveřmi a s ním spousta příležitostí pro vaše podnikání. Tento rok plánuje využít internetové obchody k nákupu vánočních dárků 82 % uživatelů Seznamu. Česká internetová jednička je tu pro vás. Naše ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • Mějte jasno v povinných parametrech na Heurece
    Vánoční sezóna nakračuje ke svému vrcholu a pro každého e-shopaře je aktuálně prioritou bezchybný feed. Jedny z nejdůležitějších elementů, kde je třeba si ohlídat jejich <strong>správné</strong> <strong>naplnění</strong>, jsou parametry produktů. Na <a href="https://www.mergado.cz/tema/heureka-cz" target="_blank">Heurece</a> jsou ...
    Zdroj: Mergado.cz
  • Videonávody Zboží.cz v angličtině
    Nedávno jsme pro vás připravili videonávody pro lepší orientaci v administraci Zboží.cz. Zároveň jsme začali pracovat také na tom, aby tyto videonávody byly k dispozici i s anglickými popisky. Zahraniční klienti se tak v administraci Zboží.cz mohou lépe ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • Které informace musíte uvádět v názvu produktu na Heurece? Máme pro vás přehled
    Jedním <strong>z</strong> <strong>nejdůležitějších</strong> kroků pro e-shopaře na <a href="https://www.mergado.cz/tema/heureka-cz" target="_blank">Heurece</a> je mít <strong>správně</strong> <strong>uvedené</strong> všechny <strong>informace</strong> <strong>v</strong> <strong>názvech</strong> <strong>produktů</strong>. Pokud je zadáte chybně, vaše zboží se nebude párovat a v mnohých případech se ani <strong>nezobrazí</strong> ...
    Zdroj: Mergado.cz
  • Na skok v Kolíně nad Rýnem: 8 nej přednášek ze SEO-DAY 2019
    1.    Das Inhouse SEO Manifest – 20 konkrete Voraussetzungen & Maßnahmen für Erfolg  Dominik Schwarz  „In-house SEO is hard“ – právě s tímto z celkem 21 výroků zahájil Dominik Schwarz (Chief Inbound Officer, HomeToGo) svou prezentaci ...
    Zdroj: eVisions.cz
  • Black Friday mánie zasáhla Česko. Slevy nabízelo 60 % obchodů
    Do slevové akce Black Friday se letos zapojilo 61 % obchodních řetězců v Česku. Vyplývá to z našeho aktuálního výzkumu. Vůbec nejčastěji mohli lidé pořídit část sortimentu, kde se průměrná sleva pohybovala kolem 50 %. Téměř ...
    Zdroj: Blog.Acomware.cz
  • Content nejsou jen články na blogu aneb jak na netradiční obsah
    Doby, kdy dostačoval obsah v podobě textů na webu a blogových článků už jsou dávno pryč. Stále platí, že je obsah král. Abyste ale díky němu mohli vládnout, musíte zaujmout. Jak na to? Inspirací vám ...
    Zdroj: Včeliště.cz
  • Marketingové novinky: Krávy na virtuální louce a diskriminace pornohvězd Instagramem
    Black Friday odstartoval nákupní šílenství a máme tady nejnáročnější období v roce, takže možná potřebujete trochu zpomalit. Co třeba u našich pravidelných pondělních novinek? ...
    Zdroj: Besteto.cz
  • Používejte nástroje pro správu sociálních sítí k plánování příspěvků
    Posty na sociálních sítích mají velice omezenou životnost – po chvíli jsou skryty pod nánosem novějších informací a nikdo je už nečte. Říká se, že tweety přežijí pouze asi 24 minut. Příspěvky na Facebooku vydrží ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Dynamický retargeting je možné stylovat
    Ode dneška začínáme na webech Seznamu zobrazovat reklamy dynamického retargetingu s vlastními barvami a zobrazovat u nabídek slevy a doprovodné popisky. Jak šablony nastavit, aby měly optimální výkon? Použití vlastních barev zvýší povědomí zákazníků o ...
    Zdroj: Blog.seznam.cz – reklama
  • Nákupní šílenství na Black Friday
    Black Friday je v češtině černý pátek v nakupování. Jak už to tak bývá, je tato marketingová akce převzata z Ameriky, kde tento den vznikl z důvodu předvánoční nákupní horečky. V tento den zpravidla vzniká ...
    Zdroj: Wiener.cz
  • Kompletní návod pro nastavení kampaně Google Nákupy
    Moje zkušenost z praxe je tato: pokud se u e-shopu nepodaří rozjet se ziskem kampaň Google Nákupy, většinou nemá smysl pouštět se do jiných placených kampaní. Samozřejmě jako u všeho v marketingu, i tady ...
    Zdroj: MarketingPPC.cz
  • Šestistupňová kontrola stavu technického SEO
    Optimalizace pro vyhledávače, známá pod zkratkou SEO, sestává z několika částí, jimiž jsou technické SEO, on-page SEO a off-page SEO. Z těchto tří je technické SEO nejčastěji ignorováno, pravděpodobně proto, že je nejsložitější jej zvládnout. ...
    Zdroj: PPCProfits.cz
  • Slepé uličky na vašem webu vyřešíte trvalým přesměrováním (301)
    Dvakrát měř, jednou řež. Takže než smažete stránku, promyslete si, kam přesměrujete návštěvníka. Sepsali jsme pro vás, jak na to. ...
    Zdroj: Besteto.cz
  • Porozumějte detailně chování zákazníků pomocí nástroje Samba.ai
    Chcete pro e-shop vytvořit <strong>funkční cross-channel marketingové kampaně</strong>, ale nevíte, kde začít? Odrazuje vás při tvorbě takových strategií délka testování, cena práce a další překážky? Využijte služby nástroje <a href="https://www.samba.ai/" target="_blank">Samba.ai</a>. ...
    Zdroj: Mergado.cz
1 2 3 21